dinsdag 21 juli 2009

De heidepoesjes (1)

Ik ben net gebeld door Crailo en ga zo 6 op de hei gedumpte kittens ophalen.
Ze zijn ongeveer 5 weken oud, eten al zelfstandig en zijn heel lief en mooi.

Wordt vervolgd ...

Dit bericht kregen wij gisteren van Wilma.
Het is duidelijk dat de vakanties in het Gooi ook begonnen zijn......
(Crailo is dus het dierenasiel in Hilversum, heh?)
Vol spanning wachtten wij Wilma's eerste foto's af.
In elk geval is "Wilma's opvang" nu weer in vol bedrijf!
En wij gaan natuurlijk de kleintjes volgen!

3 opmerkingen:

Hans zei

Wat heb je toch een gekken. Als ik niet zo een eigenzinnig secreet had, zou ik best een heidepoesje willen adopteren.
Vandaag in het landelijke nieuwws dat er een record aan huisdierfen is gedumpt. De crisis als smoes, zo zie ik dat!
Mvgr

Hans Adema

Hans zei

Oh, ik smelt helemaal weg bij die SIAM met die grijze neus!!!!

Mvgvr

Hans

Annemieke zei

Ja, die Siam vind ik ook erg schattig! (Al zijn ze allemaal vertederend). Kan me niet voorstellen dat je hier afstand van kunt doen op deze manier. Crisis of niet, volgens mij zijn er genoeg mensen die zo'n leuk katje willen...teveel moeite waarschijnlijk...